Webbshopping

Igår deltog jag i en bloggtävling där man kunde vinna muffinsformar från Klarafärdiga. Självklart var jag bara tvungen att gå in på Klaras hemsida och kolla. Pladask. Gud vad fina grejer hon säljer. Vill ha allting. Det negativa med nätshopping är att man får betala frakten. Suck! Men och andra sidan så hade onså fina grejer att jag nog kommer blunda för det denna gång.

Jag funderar på om jag ska ge mig själv en present (fyller år på torsdag). Presenten blir följande från Klaras hemsida:


10st etiketter


Muffins/bullformar


Pepparkaksform


Bomullssnöre vit/grön

Sammanlagt (med frakt) går detta på 141:- 
Mycket eller lite? Jag tycker jag får mycket för pengarna :)

AC ska du ha något?

Kommentarer
Postat av: ida

Å va fina grejer. alltid kul att köpa baka grejer ju. tycker ja att du ska unna dig. ja hade den inte varit så dyr hade de nog varit värt de. ja kräver faktiskt lite mer när dom kostar så mycket, men gott är det ju såklart:)blir det nått bakande idag då?

2008-09-23 @ 09:48:27
URL: http://www.idapersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0