Snart bokat

Snart är det dags att boka SPA weekend för November. Underbart.
Jag, Ac, C och L ska iväg lördag till söndag och bara ta hand om oss själva. Underbart underbart.

[I SPA Classic ingår:]
- inkl. kaffe och tårta
- 35 minuter kroppsmassage på Sydpoolen SPA och tillgång till hela spasalongen med jacuzzi, varmrum och bastu, färsk frukt och juice. Det ingår även entré till övriga badet med motionssim, äventyr, bubbelpool och bastu.
- en övernattning i dubbelrum
- fördrink och trerättersmiddag samt frukostbuffé.


Pris 1 345:-/person

Hittade spapaketet på Sydpolen spa som ligger i Södertälje. Hyffsade priser. Har sagt till mig själv att det är värt varenda krona. När tar man egentligen hand om sig själv? Aldrig! Så det är dags att ändra på det nu.
I november har vi nämligen helledigt från handbollen, så SPA weekend passar alldeles utmärkt!

*längtar*

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej emma :) nej, det har jag inte. H&M presentkort kan inte köpas i den lilla stad jag bor i, men ska till växjö idag, så jag hoppas på att hitta någon H&M butik där. :)

2008-09-29 @ 11:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0