Min present

Jag ska (som jag tidigare skrivit) ha en tävling här på min blogg. CALAS står för det fina priset som kommer vara ett jätte fint änglasmycke med kedja. Jag var själv med och valde ut priset och vet att ingen kommer bli besviken, de är så fina. Ikväll då jag kom hem från träningen låg ett kuvert i brevlådan, gissa om jag blev nyfiken :) Jag blev så glad då jag hittade det som fanns i kuvertet nämligen:

Klicka för att visa större bild...
Är den inte vacker? Den gröna stenen är en "Ny Jade" som symboliserar lugn och ro. Den är bra vid meditation och avslappning. Den kan även avlägsna negativa tankar och känslor. Stimulerar hjärta, lungor och tymuskörteln. Den här kommer bli en favorit!!

Jag kan som sagt glädja er att ni kommer kunna bli vinnare till en likadan...likadant smycke alltså + kedja. 


Int den bästa bilden kanske, men huvudsaken är att smycket syns - och det syns väl hyffsat iallafall. 

Jag kan även passa på att berätta att änglasmycket som kommer lottas ut till vinnaren (som svarar rätt på en fråga) kommer vara ett specialdesignat änglasmycke. Inte illa! Du kommer alltså att vara helt ensam om detta, då det inte säljs ett likadant. Kul va? 

Håll ut....tävlingen kommer snart. Gå in här så länge och tävla.
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

fint det var....dina pengar e insatta nu...jag har inte msn...hej hopp =)

2008-09-02 @ 21:54:25
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hejsan! allt e bra med oss, eller Mitire har vart lite surig det senaste. bara morrar åt mig haha.

Men förhoppningsvist e hon bara inne i en period som vanligt :)

Kamera skygg e hon med, men har en miljon bilder på henne, så, bilder coming up!

Joo, det är inte alls långt kvar till bebisen kommer!

Bara 3 veckor give or take.

Spännande minsann, undrar hur han kommer vara, kommer ha en fullladdad kamera när vi hämtar honom iallafall hahaha!



Hur e det med dig och lilla Gonzo då ? =)

2008-09-02 @ 23:20:09
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0