Fotboll på TV

Nu är jag mätt och belåten. AC står och diskar. Sitter i soffan och tittar på fotboll. Damer Allsvenskan - Umeå vs. DIF. Tro det eller ej men Djurgården leder faktiskt. Har ingen vidare koll på damfotboll men vet att Umeå har varit riktigt bra tidigare. Nu gjorde Umea 2-1 genom Marta.

Känner mig trött. Men AC och jag ska ut och köra ett löppass. Trist att det regnar bara. Måste väl klarna snart, har varit regn hela dagen. Höst höst....

Trevligt att ha lite släkt på besök. För mormor och morfar var det tex. första gången de tittade in hos mig. Får bli fler gånger. Men då måste jag ha köpt en diskmaskin :)


Min dukning....liiite irriterande med läskflaskan som förstör *ler*

Nu ska jag fortsätta kika vidare på fotbollen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0