Buzzador och Buzzscout

Jag  är medlem i både Buzzador oh Bozzscout och väntar ivrigt på att få ta del av olika produkter. På Buzzscout har jag hittills värvat 2 personer. Men det var länge sedan jag fick ta del av en kampanj på Buzzador. *hmrf* Buzzscout har jag inte hört ett dyft ifrån. Är det något som fått tagit del av Buzzscouts produkter?

Har deltagit i 4 kamoanjer hos Buzzador, men inte så roliga utan: Storytel - ljudbäcler, Dermoscent - pälsmedel till hund, Wippies - router och en reklam grej via mobilen.

Ingen höjdare, men jag kämpar vidare! Ju fler poäng desto större chans att man får testa prylar.
Mest lönsamt verkar det vara att vara medelålders kvinna med familj! Kanske ska bli sådan då :)

BLI BUZZSCOUT HÄR!

BLI BUZZAOR HÄR!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0