Blondinbella

Varför läser man Blondinbellas blogg?
Det började med att jag gick in på sidan en gång bara för att läsa om tjejen alla tidningar skrev om. Herregud, vad skriver hon för intressant tänkte jag. Det komiska i hela historien är att jag numera läser hennes blogg ganska ofta. Vet inte varför faktiskt. Men på något sett undrar man vad som händer.
Det irriterar mig dock att hon inte verkar vara en djurvän. Hon är INTE en djurvän. Har man så många läsare och kan göra något gott med det tycker jag det är j*kligt korkat att visa att man har köpt en minkpäls etc. och tro att det är så märkvärdigt. Tänk snälla lilla bella *ler*

Hoppas inte alla små Blondinbella-wannebe tjejer tar efter denna korkade grej...

Gör något för djuren istället! Dem är mest utsatta!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Okej toppen :) hehe lycka till! Haha jag läser också blondinbellas och de andra stora bloggerskornas också.. Man är lite nyfiken på att se vad dem har för sig tror jag :)



Kram

2008-09-17 @ 22:00:21
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0