Usch vilken måndag

Måndagar kan och är ofta väldigt tunga i sig. Inte blir det bättre av att man vaknar med helt igenkladdade ögon, svinont i halsen och näsan rinnande. Blää! Måste ta mig till läkare idag och ta halsprov. Orka! Nä, den här dagen kunde verkligen börjat bättre. Inte nog med det. Precis en station innan där jag ska kliva av får bussen "stopp" eftersom en lucka bak i bussen inte går att stänga. Jag kommer med andra ord lite försent idag eftersom jag missar tunnelbanan.

Visst är det okej om jag är bitter idag?

Blä blä blä, nu måste jag försöka hitta någon läkare. Antingen i Mörby eller på ön....



Lite uppmuntrande ord vore inte helt fel :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0