Pyssel inför middag

Jaha, jag är i full fart här hemma. Snart kommer mina kära vänner på middag. Ska bli riktigt trevligt. AC har kommit hit med Gonzo och Ebba - så det är full rulle. Har skurit upp sallad, grytan står på värmning och det är dukat och klart =)

Då AC kom till mig fick jag en present, sååå fin. Hon hade nämligen varit och shoppat på Åhléns City - Sia avdelningen.


Grisigt fin tycker jag - älskar grisar =)

Den står i köket nu, i fönstret. Jätte fin köksgris =)

Nu måste jag fortsätta köksarbetet, men först vill jag visa en bild från vår träning med F-96. Den träningen jag skrev om tidigare. Jag sitter längst ner till vänster.



Vi säger cheeze...därav de fula munnarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0