Mördarträning och mycket annat

Ja, så var mördarpasset avklarat. Phu! Det var faktiskt extremt jobbigt...kickboxning. Nästan varje övning gav krampkänning och risken är att jag känner endel imorgon.
Men vi får se. Iallafall hade vi en instruktör som vi kan kalla "Biffen". Herregud, biceps som två apelsiner i bredd, armarna i position "telefonkataloger under armarna". Långt hår uppsatt i en hästsvans ala Emma och Anna-Carin. Jag och Ac såg honom redan på bussen till träningen och fnissade.

Sedan sa jag: - Men tänk om det är han vi ska ha ikväll på träningen, för här finns väl inget gym?

Nä, sa AC, han vi skulle ha var ju magsjuk.

Ok, sa jag.

Jag kan garantera att Ac och jag fnissade endel då vi kom ut till hallen och såg vem som stod redo för att leda oss igenom kvällens mördarpass! *hjääälp*

Nästan.....

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

hej hej...kolla min blogg =) Fina inredningssaker...vad det god mat hos päronen??

2008-10-16 @ 21:05:21
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0