Middagen slut

Så har jag haft världens trevligaste middag med två arbetskamrater och syster yster. Gonzo och Ebba skötte sig exemplariskt vill jag lova. Nu är de dock hos mamma och pappa - gick nämligen hem med dem. AC donar i köket och jag ska fortsätta när jag berättat klart hur trevligt vi haft det.

Middagen - mammas gryta - smakade såå bra. Efterrätt var lite överraskning:
Gino med vanlijglass!
Man kan nog säga att jag är gaaanska mätt nu.

Fick jätte fin "inflyttningspresent" av mina kära vänner nämligen ett picknickset, två kokböcker och en lykta :)
TACK!!!





Jag tycker om dem jätte mycket och jag kan garantera att det blir picknik i sommar :) *längtar*

Nä, jag håller på att somna! Dax att dra sig till sängen, det är en dag imorgon också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR gino, så gott. Trevlig onsdag.

2008-10-18 @ 10:27:02
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0