Hålla igen var det

"Imorgon håller vi igen på sötsakerna, så kan vi fika med mandelmussla, vispgrädde och sylt ikväll" sa jag till AC igår. (Ac ska sova hos mig inatt)
HAHAHA!
Heter man Emma är det inte så det fungerar.
Nu när vi har Café med underhållning plockades färsta ugnsvarma wienerbröd (med choklad och florsocker) ut ur ugnen. Jag kunde inte hålla mig. Men egentligen är det inget som stör mig. Jag tränar så mycket att jag inte behöver tänka på om jag äter lite sött ibland. Måste ju unna sig - lever bara en gång. Men det är så typiskt.



Kolpuddingen till lunch var inte heller att leka med, även om jag måste säga att mormors var godare. Vi kommer rulla fram på Klingsta snart. Köket lagar bara för mycket gott. Som att wienerbrödet (ett halvt) inte var nog, så var det dessutom hemmagjord Apelsinfromage till efterrätt. Herregud!

Antal steg hittills: 6529 steg


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du behöver nog inte hålla igen på sötsakerna ;P du tränar ju ändå soppas mycket =) man ska kunna unna sig!



Svar: inbuktningen sitter typ på sidan av skallen, det "roliga" var att den kom först 3e dagen efter födseln :S

Och morsan kan ju inte ha bitit den eller så, då skulle det ju varit sår, hel mysko.

Men vi har ändå haft 2 kullar innan och ingen har haft så, så det är nog inget normalt heller =/

Men han är precis som sina syskon, verkar inte vara något fel hitils, så vi hoppas att det bara är något som "ser lite fult ut" :)

2008-10-08 @ 16:41:08
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0