Glad Emma

Jag är glad, trött, utmattad...you name it. Handbollspasset gick bra, trots att vi var få pga många juniorer hade samling med talangprojektet. Det gäller att ha kvalité och det hade vi verkligen idag. Efteråt gick AC och jag ut och körde 100m intervaller. 15 st med ganska lång vila. Men jag var totalt slut efteråt. Skulle kunna somna när som helst känner jag. Men jag måste äta först och laxen är i ugnen och gonar sig :) *mums*

Då jag klev innanför dörren blev jag glad....för jag såg att jag fått ett kuvert från Malin. Jag vann nämligen hennes H&M tävling och jag blev sååå glad. Nu kan jag shoppa gratis för 400kr på H&M :)



TACK MALIN! Jag ska verkligen skriva och meddela sig vad jag köper för mitt presentkort...

Förresten så köpte jag faktiskt två presenter till Gonzo idag efter jobbet. Gick in en snabbis på Danderyd Zoo och ni får se senare vad det blev :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

vad kul då kan vi shoppa heeh Kollar du på lyxfällan?? Tradera o blocket =)

2008-10-02 @ 21:26:10
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Malin

Naw, vad fint skrivet. :D kul att du blev glad, så utmattad som du lät att vara när du klev innanför dörren :D Shoppa loss nu! :) Kramis

2008-10-03 @ 11:34:03
URL: http:// endelavmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0