Mitt paket

Nu ska ni äntligen få reda på vad det var som kom på posten idag. Jo det var nämligen min tavla som jag köpte på Konstbolaget. Jätte fin! Den kostade över tusenlappen, men det var det absolut värt. Det är en litografi av Martina Lang. Härliga färger och man blir allmänt glad.


Guldramen kommer passa perfekt i mitt vardagsrum.



Nu ska jag bara veta var jag ska hänga tavlan. Har ju inte möblerat klart i vardagsrummet ännu! Då den hänger på väggen lovar jag att visa er hur det blev :)

Kommentarer
Postat av: Bodan

Tavlan e superfin! Kom på att jag glömde ta min overallsjacka idag, kan du snälla ta med den imorrn så e jag glad!!! Kramar

2008-11-01 @ 20:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0