Kalender/almanacka - egen design

Snart är 2009 här, och eftersom jag är en sådan ordningsam människa som måste ha koll på allt är det självklart att jag måste ha en ny almanacka :) Tidigare har jag köpt min almanacka på Ordning&Reda. Men egentligen är det ganska dyrt där om man jämför med tex. bokhandeln. Samtidigt tycker jag bokhandeln har ganska trista och opersonliga almanackor. Därför tänker jag helt enkelt designa min egna på den här sidan.

Kostnaden är 275:- INKL. MOMS OCH FRAKT!



Jag valde en brun almenacka med rosa text :D
Sedan står det "Emmas liv" och "Året är 2009" på framsidan.
Jaglängtar redan tills den dimper ner ibrevlådan :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

japp d stämmer bra d :D våra fåglar har eget rum ! :D

2008-11-25 @ 11:03:36
URL: http://lundgrenlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0