Full dag

Sorry för dålig uppdatering i bloggen. Hann inte skriva i morse innan träningen och sedan har det varit full rulle ända fram tills nu. Träningen i morse var redan kl 9 (som varje lördagsmorgon) men tillskillnad från andra lördagar var löppasset innan handbollspasset.

Direkt efter träningen for hela familjen till Barkarby. Gillar verkligen det. De har de flesta butiker och dessutom har de faktiskt IKEA. Handlade en massa och måste nog konstatera att det inte blir något mer shoppande den här månaden :)

- 2 par björnborg trosor
- en vit kofta från Newhouse
- en tunn långärmad boomerangtröja
- 2 vita kuddar med bollar på Linum
- en vit filt från IKEA
- rivjärn *här ska rivas morötter*
- ljus vita blockljus
- guldknoppar till hallens garderober från IKEA
- en vit adventsljusstake
- en blå pläd från Rusta (till Ebbas korg hos mig)

Sedan tror jag inte det var fler grejer, men jag kan ha glömt något ;)

DJURFÄLL 70X60CM 
Här är iallafall Ebbas pläd av polyester, ljusblå och fin för att inte eventuell rosa färg skulle skära sig med min röda soffa.

Nu skajag nog slappa framför TV´n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0