Färdmedel på väg med Skuru

Nu är jag äntligen hemma hos mig efter handbollspass och ett "dö-och-plåga-långsamt" intervall pass på 70/20*16. Jag lovade tidigare att visa er söndagens färdmedel till restauranten Telegraf, där vi åt innan matchen mot Lugi!
Vi skulle som sagt åka buss från Nacka Bollhall till Telegraf. Värsta coola bussen. Det roliga var att bussen i stort sett var överbeskyltat med pensionärsskyltar:


Rullstolsburen, med käpp. *hehe*
Som godisråtta blev jag lite sur på skylten längst till höger. Vaddå, inte äta eller dricka sött :)


Här ser ni tvillingarna Westerberg och AC mumsandes i bakgrunden!

Jag kan iallafall berätta för er att Telegraf hade vääärldens godaste brunch! Det var verkligen allt. Goda pålägg, bröd, pasta, ost..ja..vad fanns inte på deras brunch? Tur att vi spelade bra på matchen också :) Hade det inte blivit vinst...ja vad hade vi då gjort inför nästa hemmamatch? *haha*


Alla tjejer i våra mycket fiiina tröjor! Synd att de inte syns bättre.

Nu ska AC få datorn!! Byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0