Ett riktigt kap!

Jag vann en budgivning på Tradera, nämligen om en Bruka Design julstake i porslin. Jipi! Perfekt lagom till advent. Inte sämre att hon som säljer den bor på Lidingö. Hon sa att hon kunde lämna in den på Apoteket så att jag slipper betala frakt. Snällt.

Adventsljusstake från bruka

Fin va? Det kommer bli jätte fint att ha fyra ljus, mossa och lite svampar som dekoration. Längtar tills jag får fixa iordning det :) Kommer ha ljusstaken i köket och tända ljus varje morgon.

Förresten. Nu på kvällen gjorde jag smoothi med äppel/hjortron youghurt, banan och frysta hallon som jag ska ha som frukost imorgon. Självklart kunde jag inte låta bli att smaka av den lite nu på kävllen :) Mummi!

Dags att natta! Sweet dreams :)

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

ta bort nummret längst ner i inlägget..kontot

2008-11-25 @ 21:47:23
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: marita blücher

Hej Emma,

Vilken fin adventsljusstake du köpt - det enkla är ofta det vackra. Tusen tack för din rara kommentar på min blogg - ha en bra dag.

Kram/Marita

2008-11-26 @ 07:53:46
URL: http://marita-amouseinahouse.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0