Buzz eftermiddag

Förmiddagens träning på Bosön gick bra, dock lite flåsig efter 5 dagar som sjukling. Tror morgondagens match kommer bli tyngre jämfört med tidigare, men bara att kämpa på. Efter träningen lunchade vi (nästan hela laget) på Bosöns lunchrestaurant. Bra lunch med salladsbord, bröd, dricka och bra mat.

12 stycken blev vi iallafall hemma hos AC, och innan vi åkte dit susade vi förbi Superstore och handlade lite snask :)


A, U myser med Superstores apa, gulligt va?

Vi delade upp Buzzkontrollerna med 3 personer per kontroll. Mitt lag vann en av gångerna, mer säger jag inte. *ler*


Fullt hus - inte sant?

Ebba var med också. Sötisen skötte sig utmärkt...såklart!



Gick förbi mig påvägen till mamma och pappa och hade fått en avi i brevlådan. Vad det var jag skulle hämta ut? Kollla in om ett tag så visar jag bilder...

Kommentarer
Postat av: belsebubban

söt hund du har, visst är det en shar-pei (eller hur det stavas)måste ha va varit gudomligt söt som valp :)

2008-11-01 @ 18:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0