Veckans första sötsak

Eftersom jag och AC har haft regler att inte äta sött på hela veckan, utom en dag har jag njutit av "äta-sött-dagen". Den är nämligen idag, lördag. Har precis fikat med kaffe och kanelbullar. Mmmm....det smakar faktiskt bättre om man inte ätit sött på hela veckan. Köpte plockgodis igår på Willys som jag har sparat till ikväll.

Annars har förmiddagen flytit på. Har klippt gräsmattan. AC tog en gräsklippare och jag en. 5000 steg fick jag ihop på att knata fram och tillbaka på gräsmattan.

Har läst en massa inredningstidningar för att försöka få inspiration till min nya lägenhet. Kollar runt på soffor också. Kan tänka mig att lägga 10 000 :- på soffa. Så har du tips på fin soffa så skriv gärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0