Studenten - överskattat

Jo jag menar det verkligen! Vill inte vara negativ på något sätt. Men jag känner bara så här. "Det är inget speciellt att ta studenten". Varför då tänker ni? Jo, saken är den att många är lyckliga på studenten för att de tänker att "jipi, skolan är slut..inget mer plugg etc" Men det är ju så att det räcker inte att gå gymnasiet. Okej, om du vill sitta på ICA resten av ditt liv kanske. Men för att få andra jobb krävs vidareutbildning. Så är det. Tycker det vore mer passande med glada och skrikande universitetare/högskolestudenter som har klarat sin utbildning.

Är det någon merän jag som delar min åsikt?

Kommentarer
Postat av: ACAC

jeje...håller med sig syster =)

2008-05-30 @ 11:44:31
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Lamin's Mami

Tack så mycket =)

2008-05-30 @ 12:53:55
Postat av: Anonym

jag måste bara fråga, vem är "Lillen" ?

2008-05-30 @ 14:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0