Stress stress

Dagen går i ett rasande tempo, och desamma gör mina ben. Phu! Springer runt som en stressad höna här omkring. Har redan kommit upp i över 4000 steg. Makalöst. Fortsätter jag såhär kommer jag vara uppe i många steg denna dag.

Ska ut och plocka blommor att sätta i vaserna också. Måste ju se fint ut också! Jag har bakat äppelpaj som blir efterrätt och till det marsansås. Mumma! Ska bli riktigt trevligt det här. Kommer säkert också uppskattas av de äldre :)

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har suttit och stekt på balkongen..

men även pluggat till medicintentan som är på torsdag nästa vecka.. samma dag som vi hämtar vår valp, Fabian från Katrineholm. :)

ha en mysig kväll!

2008-05-29 @ 14:33:29
URL: http://jrtfabian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0