Morgon - lördag = ?

Dagen har startat. Är ganska trött men känner ändå att jag måste gå upp. Hungrig som bara den, ska bli gott med frukost. *mm* Solen skiner in genom fönstret och jag avundas verkligen mamma och pappa som kan kliva ut med kaffemuggen i handen och sätta sig ute i solen. :) Men ska bli mysigt att åka till mormor och morfar också. Där kan man ju också sitta ute i gräset och sola lite :)

Lagfest ikväll. Trevligt trevligt. Får se hur många som dyker upp. AC och jag ska vara där tidigare och hjälpa till lite. Tycker det är synd om vi sitter inne nu när det är så här skönt. Men samtidigt ligger Skurustugan precis vid vägen.

Nä, nu måste jag äta innan jag kolapsar :)

Cioa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0