Lagfest

Hemma igen efter lagfesten i Skurustugan. Började med att vi kom dit 17.30 för att hjälpa till med dukning etc. Problemet var bara att det inte fanns någon nyckel. Kommunikationsmiss mellan "arragör" och den som bokat tid innebar att ingen hämtat nyckeln. När kl var 20 kom dock nyckeln och vi kom in. Åt gott med paj. Men så mycket kul var det faktiskt inte. Kändes mest som att man satt på sin plats....inge mer. Men det blir inte alltid skoj. Tror det hade varit trevligare om vi haft festen hos någon.

Nu är jag hemma iallafall och sängen väntar. Dagen har varit lyckad totalt sett.

Kommentarer
Postat av: Sofia

En pojke sa att han älskade mig, att han aldrig skulle lämna mig.

Han ljög och hörde aldrig av sig igen.

Han hade inte tänkt berätta sanningen.

DÄRFÖR har jag inte kunnat sova. Jag gråter över något så onödigt.

2008-06-01 @ 08:13:10
URL: http://mentallydisturbed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0