Kvällen är gammal

Veterinärsbesöket gjorde dagen lång, men samtidigt var klockan så mycket då vi kom hem. Hann med en sväng till mormor och morfar också för att äta. ♥ Hade inte ätit något sedan frukosten kl 9 och då vi kom dit var klockan över 17. Men jag ska inte klaga. Tanken på att Ebba har fått medicin och inte fått diagnosen sharpeifeber känns lugnande. Jag kunde sitta där till 22 bara hon blev frisk. Älsklingen min!!

Nu är det snart nattidags. Gonzo hoppade precis självmant in i buren och hans gungan som han sover i på natten. Jag hör hur det knorras där inne och gnissel mellan näbben hörs. Välmående med andra ord :)

Han har ännu inte vågat gå in i sin lilla koja. En liten hokl vi gjort och som nu sitter i buren. Men han är inte rädd för att vara i buren, trots att den är där. Jag väntar bara tills han ska ta sista steget och snoka in i holken. Han kommer älska den bara han testat. Det står att Svarthuvade vitbukspapegojor ska ha holk. *varsegod Gonzo*

Nä, nu ska jag dona för kl 22 är det dags att sova. En hel veckas arbete väntar. Hur ska jag orka, Ebbas sjuklighet har tagit på krafterna....men som sagt, hennes tillfrisknande kommer ge kraft också...

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin


Gosefilten
Adressen utan www och sedan det du vill ska synas i text

2008-05-11 @ 21:57:09
URL: http://petersson84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0