Krupp - krupp - krupp

Jag börjar få sådan abstinens nu.
Att inte få svettas och träna gör mig tokig. Promenader dövar ju inte ens suget...
Det positiva med att inte träna är att tiden efter jobbet helt plötsligt är så lång. Slutar 16 och har sedan hela eftermiddag/kvällen på mig att göra något annat. Just nu är jag mitt uppe i tankarna kring min lägenhet...."var ska jag måla? ska jag byta köksluckor? ska jag göra pärlspont i kök och hall? ska jag köpa soffa först? Åhh..hjärnan jobbar på högvarv. *brruuummm*

Funderar på att byta ut köksluckorna i köket...gillar inte då de är vita och bara planka. Har kollat igenom en uppsjö av köksluckor och fastnade för några:

           

De va de här jag skulle kunna tänka mig att ha, och då speciellt den vänstra luckan!

Vad tycker ni??





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är en hårdbantningsdiet typ.. eller jag kör den rena kuren, cambridge heter den, står om den på mitt senaste inlägg

2008-05-12 @ 20:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0