Inredning - jag vet hur jag ska ha det!

Piggare idag, så jag känner att den här dagen kommer gå såå bra! Har entrat jobbet precis. Jag blir irriterad på mig själv. Det enda (nästan) som ör sig i skallen på mig är hur jag ska inreda och "bygga om" i min lägenhet. Det bara går runt. Jag vill göra så mycket, för mycket på en gång. Därför tänkte jag höra med er om ni har någon erfarenhet ich några tips för mig.

Jag vill bla:

1. Måla om i hallen
2. Ha pärlspont i hall/kök
3. Byta ut köksluckorna i köket
4. Byta ut bankskivorna till ek
5. Lägga nyt golv i köket
6. Byta ut fönsterbänkarna
7. Fixa snygga elementskydd

Förstår nu hur mycket som snurrar runt däruppe i roten?

Apropå fönsterbänkar! Jag vet precis vilka jag ska ha. Lundbergs har ursnygga ffönsterbänkarsom skulle göra susen hos mig. Ni ser dem här nedanför:



Och dessa härliga elementskydd:



Många bollar i luften! Jag vet precis hur jag vill ha det!!


Kommentarer
Postat av: Bonnie

:D låter som om de kmr se jätte bra ut :)

2008-05-15 @ 20:21:46
URL: http://thesweetrebellion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0