Inredning från Ellos - klockarent!

Piggare idag? Nä, snarare tvärtom. Kom på mig själv med att "Är det så här seg man är på morgonen efter träning". Haha! De två veckorna jag nästan inte tränade var man så pigg på morgonen! Nu var kudden kvar i nunan väldigt länge. Hade lätt kunna somna om inom 3 sekunder. *åhh*

Fårkanske skylla mig själv också eftersom jag låg med datorn på magen till 22.30. Kunde inte låta bli att gå igenom Ellos sortiment. Dem har verkligen snygga och prisvära möbler etc. Här kommer några smakprov.


2 stolar för 1198:-
Det är precis dden här typen av stolar jag är ute efter. Mm...bra pris och riktigt snygga! Jag har räknat med 4000:- för 4 stolar men tänk vad bra med en kostnad på 2400:- istället.


2-pack för 349:- Jätte bra för förvaring ju!


2-pack träpallar för 299:-

Vad säger ni, har de inte snygga grejer? Jag tycker det är skit snyggt! Får fundera över de där stolarna. Förresten, undra om Ellos har en butik där man kan gå in och kolla material etc. Någon som vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0