Bra val

Löprundan på 50 minuter börjar gå mig i taket. Så trött på den nu. Därför kläckte jag den kloka idén att springa rundan baklänges. Finemang! Kändes mycket skönare. Imorgon samma löpträning, alltså 50 minuter löpning. Sedan tilkommer styrkan. Hade tänkte köra med B på Djurgården. Byte av miljö är tacksamt. Får se hur det blir dock, Pytten...!


Banken ringde idag angående tid för mig att få nyklar samt fixa det sista med lägenheten. Tiden är bytt från 10.30 till 15.00. Nitlott. Hur ska jag som är ledig kunna vänta så länge?

Min favoritfågel kommer här:


Klok som få fåglar.
Vacker som bara den med sin flerfärgade, glansiga fjäderdräkt.
Söt och "full i faan"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0