Sneakers våren 2008

I vår tänkte jag vara duktig och vara tidigt ute med mina sneakers.
Har nu på morgonen varit och kollat runt endel på skosidor för att hitta mina favoriter utseendemässigt iallafall.
Hittade en jätte bra sida som bara bloggar om skor..nämligen www.skocompaniet.se/blogg
På den sidan har de massa länkar till olika sidor som säljer skor. Jag hittade iallafall endel favoriter:

Visste inte att converse har så extremt många skomodeller...och med extremt mycket olika färger/mönster

image125
Tycker dock de låga modellerna är snyggare....

image126
Coolt med silverdojja....

Förra sommaren såg jag ett par sneakers från Bronx, låg modell.

kram kram




Kommentarer
Postat av: C

jag är ju adidas sneakers fanat. för mig finns inga bättre, då jag älska de "three stripes". helt enkelt klassikst snyggt.

2008-03-01 @ 11:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0