Smälter som is på sommaren....

Måndagsmorgonen började med att jag väcktes ur en dröm. Dock ingen speciellt bra dröm, så det gjorde inget =) Var pigg idag vilket var skönt eftersom måndagar kan vara ätt tuffa ibland. Tror min rutin att försöka lägga mig tidigare och läsa bok ger resultat. Då kommer man ner i någon slags dvala och somnar fortare närjag väl släcker lampan =) Tips till er där ute som inte somnar på kvällen.
I morse var Gonzo så otroligt söt (som alla mornar iof), han sitter alltid och sover i en liten gunga (gjord som en trekant). Han brukar sitta kvar i den medan man tar ut mat- och vattenskålar...ofta pga. att han är så trött. Men i morse greppade den ligga foten om min hand och han skulle prompt ut ur buren. När han fick följa med handen ut klättrade han snabbt upp och tryckte sig mot halsen. Jätte mysig och kelsjuk! Kunde nästan inte låta honom åka in i buren igen. Men det gick efter ett tag. Gullnosen. Han verkligen tryckte sig emot med  hela sin lilla kroppsvikt. Man smälter ju som is på sommaren......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0