Shopping

Idag har jag varit i stan med syster. Vi tog en 2h runda vid gallerian,NK och där omkring. Det blev lite köp iallafall.
Det var inte alls så mycket folk i stan som man kunnat tro, eftersom det är ledighet. Många finländare och estländare var det iallafall =) Det som jag inhandlade var iallafall:

image230
Sneakers Nike 900:-

image231
Sladdgömma Designtorget 130:-

Sedan köpte jag två påskhönor från Sia. Jätte söta..har tyvärr ingen bild i dem.
Var på NK Home och såg den underbara Kitchen Aid Bakmaskinen. Vill verkligen ha en sådan!! Men 6000:- är så otroligt mycket pengar..så det gäller att fundera igenom det ordentligt. Behöver jag den? Är det värt pengarna?

Juste, jag köpte...eller pappa köpte åt mig.....en sladd som jag ska ha till datorn/tv´n. Så att man kan titta på sina filmer från datorn. På så sätt slipper jag bränna filmernapå dvd. =) Ganska dyrt dock nämligen dryga 350:-

Mormor och morfar har varit på påsklunch idag med =) Trevligt. AC och jag köpte blommor och choklad till dem. GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: Marit

Snygga NIKEpjucks!!

2008-03-25 @ 10:39:25
URL: http://tiraM.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0