Rädda skarven från idioterna!

Jag blir så förbannad...åhh vad förbannad jag blir. Såg precis på nyhetsmorgon att några idioter vi skjuta skarvar...för att de är för många. Varför ska alltid djuren komma ikläm. Hade inte vi människor börjat förstöra hela kretsloppet hade naturen och djuren haft sin gilla gång. Det är tack vare oss människor som allt blir förstört. Och inte nog med det, nu ska vi börja skjuta de och de djuren också för att de är för många. Skarvarna äter ju fisk..alldeles för mycket fisk....det ska ju räcka till oss också. SUCK! Vi människor är så skyddade från allting. Det är självklart för oss att ingen ska ha ihjäl oss.

"Det börjar bli lite trångt på Valhallavägen, tror det är dags att skjuta av några människor där nu"

"Jo, jag såg att det var väldigt mycket folk på Drottninggatan i lördags, så jag tog ett gevär och sköt av några"

"Myndigheterna har gett rätten till människorjägarna att skjuta av 100 personer på Hamngatan lördagen den 10 mars"

Grrrr....ingen tänker på djuren som individer. Vad händer med skarvmammans ungar då hon blir ihjälskjuten?? Någon som huvudtagen tänker den tanken? Verkar inte så. Är tacksam att det finns människor som jag, som tänker på djuren också i detta egocentriska samhälle....

image147
RÄDDA SKARVEN!!! FRÅN MÄNNISKORNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0