Liiiidingö

Jag är hos syster nu =) Ska sova här i natt. Hon står i köket och lagar mat. Det blir kycklingwok med ris. Gott =)
Kvällens träning var bra. Vi mötte juniorkillar och de vann totalt med 1 boll. Men vi vann 2 av 30 20min- halvlekar. Får vi väl säga är helt ok. Man märker att då vi spelar fort..och trycker i uppspelen får vi lättare mål...=)
Det är så vi ska köra över Eslöv. *jag är skit laddad*
Innan träningen kollade jag G och AC på matchen Skuru-Eslöv. Vi satt och analyserade...det var bra att ha sett den matchen. Men allt är ju lättare då man ser det på video och har överblick över spelet =)
Nu ska jag hjälpa syster med maten....

image238

Imorgon fyller Ebba 4 år =) Älsklingen min =)

image239

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0