Helt däsen..

Kom precis hem från middag på RICE med L och C. Mkt trevligt!! Och väldigt god sushi! Men oj vad mätt jag är. Kommer leva på kvällens mat hela veckan ut *hehe* Hade handboll innan tom 18.30. Sedn var det turbodusch för att vi skulle hinna med bussen 18.48. Lugna som filbunkar vandra jag och AC till bussstationen. Blev riktigt förvånade då en buss mot slussen dånar förbi..klockan var bara18.46. Dåligt! Som tur var hade L reda anlänt till RICE! Men som sagt, mkt god sushi och trevligt sällskap. Hann med att kolla av lite ang. semesterresan. Vi har en reservplan om det skulle skita sig,men hoppas såklart att plan A går vägen =)

Imorgon är det onsdag...oj....snabb vecka igen? På kvällen är det handboll 17-18.30! Jag ska gå lite tidigare från jobbet så att jag hinner lägga in ett bålpass kl 16.30! På torsdag är det härliga intervaller...*yes* Skönt att få springa av sig!!!

Nu ska jag natta Gonzo och sedan natta själv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0