Försenat tåg

I morse fick jag vänta på tunnelbanan över 10 min vid Tekniska högskolan. Varför? Jo personalbrist. Oj,oj,oj...vad ska man säga? Inte nog med att de höjer priserna på månadskorten, man ska behöva vänta så länge i rusningstrafik också. Så morgonen började kanske inte på bästa sätt. Men samtidigt har jag ingen chef som står och tittar på klockan. Kom försent någon minut bara. *phu*

Har precis fikat på jobbet och är mätt. Sitter ofta och bläddrar i inredningstidningar under fikat. "Allt i hemmet" är en favorit. Har märkt att Syster Lycklig har en massa fina grejer. De har en affär på Tegnérgatan. Skulle vara kul att åka dit och kolla någon gång.

199:- Ett ursött passfodral.

269:- Smyckesförvaring! I like it!

Köksandduk med virkade grodor 149:-

Hade inte varit för att jag redan hade så mycket koppar i porslin hade jag absolut köpt flera sådana här. 149:- för fat och kopp.

 Äggvärmare 39:- styck!

Det kanske blir ett besök hos syster lycklig i påsk, eller vad säger du syrran?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0