äntligen påsk!

Äntligen, äntligen, äntligen! Nu ska jag vara ledig i 4 hela dagar. Skönt! Ska inte göra för mycket utan verkligen ta det här som ledighet där jag ska vila upp mig. Annars trummar veckorna på, och det vill till att man semestrar och vilar ut sig emellanåt. =) Efter jobbet gick jag iväg till Mörby Centrum. Först försökte jag byta batterierna på min pulsklocka, vilket gick åt pipsvängen eftersom uraffären inte tog emot sådana. Sedan gick jag iväg till Zooaffären och köpte påskpresent till Ebba (ett tuggben) och Gonzo (2 fröstänger). *påskpuss*
Ebba blev jätte glad över benet och nu ligger hon och biter på det =) Emellanåt kliver hon upp, kommer fram till mig och viftar på svansen för att sedan springa iväg till benet igen och bita. Är hon inte go så säg.

Jag fick en urfin påskhare av mamma och pappa *puss och kram* Jätte fin! Precis en sådan där "gammaldags" hare med långa öron. Och han hade en liten korg som man ska ha ett ljus i!

Snart ska vi äta middag!!! Är hungrig...mm....kurr...hehe!!!

Vill ni se en riktig påsktupp?

Håll till godo.....

image214
Påsktupp mumsande på skumgodis!

Kommentarer
Postat av: mims

sv ,de låter ju bra:), ja de är faktist kul med badminton :)

2008-03-20 @ 20:40:45
URL: http://mims08.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0