Tordag - söndag

Jag har inte haft datorn med mig till landet, vilket har varit väldigt skönt. Har kopplat bort allt vad internet är. Men eftersom jag ändå varit borta härifrån i hela 4 dagar ;) Så tänkte jag visa lite bilder. Gonzo har verkligen älskar att vara på landet. Han har suttit ute från kl 7.30 - 20.00 varje dag. Så runt 21-tiden har han börjat bli trött. Gullgossen.

Nu är jag hemma hos AC. Ska iväg till min lya sedan och packa in lite grejer.

Var i Norrtälje i lördags och jag såg byrån jag vill ha :) AKEBA har den, och den kostar dryga 3000:-! Skulle passa alldeles utmärkt i min hall.


Ska mäta i hallen först, och se om den får plats!

Nu ska jag göra annat. Men återkommer med bilder från i helgen!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Välkommen tillbaka till staden.

2008-06-08 @ 17:09:26
URL: http://stefanlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0