Shoppat idag!

Vi gjorde Borgholm och jag shoppade loss rejält. Men det tycker jag att jag kan kosta på mig då det är missommar :) Istället för att köpa en massa öl, sprit och annat skit handlar jag prylar istället. Det har man kvar.


Servetter från Linum
Smycke från (kommer ej ihåg)
Burk från "Syskrinet" 


Söta ballerinaskor

Vi tog ett par pausar under shoppingrundan. Ett stopp för att äta korv och ett stopp för att äta glass. Det blev italiensk glass. Hur gott som helst. Jag tog smaker "daim" och "bounty". Mmmmm...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fan vad präktig du ska verka helatiden! Tror du verkligen att du är så mycket bättre än alla andra? Vilken attityd!

2008-06-21 @ 03:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0