REA - realization

Nu börjar ju rea-hysterin i hela stan. På många håll har de till och med tjuvstartat...innan midsommar. Mamma berättade att Åhléns hade bra rea. Så efter jobbet ska jag nog ta mig en liten avstickare dit. Underkläder brukar de ha billigt, och det är ju sådan som man aldrig kan få för mycket av.

Men jag ska kika på heminrednings-rean också tänkte jag. Risken är ju dock att man köper för köpandets skull. Men jag ska försöka hålla mig i skinnet. Jag lovar...

Just nu är jag lite förväntansfull. NaomiArt sponsrar, som ni säkert vet ,min tävling. Fick ett mail för ett tag sedan där hon skrev att hon gärna ville ha min adress etc. Varför? Jo för att hon skulle kunna skicka lite "tack för samarbetet" till mig. Gissa om jag blev glad! Så nu väntar jag med spänning :)


Kommentarer
Postat av: Härligheter enligt Erika

Spännande! Titta in hos mig och berätta vad det blev!!!

Erika

2008-06-26 @ 16:51:23
URL: http://www.metrobloggen.se/harligheter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0