Norrtälje och vätö runt

Dagen har varit kanon. Det blev rundtur på Vätö i bil (pga allt regnande) och sedan begav vi oss till Norrtälje där vi gjorde stan. Solen visade sig faktiskt och vi slapp regn helt och hållet. Det är så mysigt i Norrtälje på sommaren.

Ni undrar förstås om det blev något inhandlat. Och det blev det.


Plåtlåda från Åhlens 25:- på rean och två skålar av snäckskal för 35:- styck (kommer ej ihåg butiksnamn)

Så det var kul att få shoppa lite. Men egentligen ska jag vara helt inriktad på möbler nu. Är glad, för jag har fått ett gammalt, litet skrivbord av mamma och pappa som vi har här på landet. Det kommer jag måla om och då kommer det bli ännu finare. Åhh..ska bli kul!


Jag och L på bryggan nere vid badet..

Nu ska jag ut i solen, jorå..solen har faktiskt tittat fram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0