Mycket har hänt

oj oj oj, hann tyvärr inte skriva något igår. Hoppas dock ni har viss förståelse. Var extremt mycket att göra. Som ni vet var jag och hämtade ut nyckeln till lyan igår. Gick väldigt snabbt och smidigt. Jätte trevliga ägare. Efter att jag visat runt pappa i lägenheten tog vi bilen och åkte ut till ArningeC. Gick in på Expert och plockade ut en tvättmaskin. =) Det blev den jag skrev om tidigare. *nöjd jag är* Egentligen skulle jag kanske inte behövt tvättmaskin. På varje lägenhetsplan finns tvättmaskin, torktumlare, mangel osv. Jätte få bokar tid. Den här månaden hade en person bokat tid 2h. *hehe* Men skönt att ha själv iaf. Slippa....

Jag fick en dammsugare av pappa och mamma också *tackar*

Sedan åkte vi till m och m och hämtade alla mina prylar, ffa porslin. Kvällen gick åt att plocka upp grejer i skåpen. Fattar inte att jag hade köpt så mycket porslin etc. Men det är bra ju =)

Fick inflyttningspresent av AC också *tackar tackar* ♥

Skriver mer seanre, har massa att göra............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0