Mkt skrivande

Jag är hemma, tidigt idag.Så himla skönt. Jag tog ledigt 1h på eftermiddagen, slutade och gick vid 15 och körde ett 50 min löppass kl 16 i Nacka. Imorgon måste jag dock jobba över, men det gör inget eftersom träningen börjar först 18 :) Ni kan inte ana vad skönt det var att ha löpningen gjord innan handbollen. För även idag sög handbollen musten ur en.

Jag var uppe och tittade till mina nyinköpta stolar. Helt ok, men jag trodde inte riktigt att de skulle vara så "grova" och vägde ju så mycket. Gör iof inget med tanke på att man inte ska lyfta omkring med stolen i lägenheten :) *hehe* Hade tyvärr ingen kamera med mig, får bli en annan gång.

Har mätt lite i lyan också för att passa in eventuella byråer etc.

Jag har nästan bestämt mig. Reparationsfondens pengar ska gå till en diskmaskin och en spis. Känner att jag verkligen vill satsa på det. Det är ändå sådant man använder dagligen!

Att jag "diskuterar" med ett pucko här via kommentarer orkar jag inte ens skriva om.
Hon verkar ju vara totalt känslokall gällande djurens liv. Hoppas hon blir en fluga i nästa liv, och låt flugan smällas och mosas av en flugsmälla *paff bara*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0