Dags att knyta sig (?)

Klockan är faktiskt 22 snart, dvs min sovtid. Känner att det är viktigt att jag får komma isäng tidigt ikväll. Imorgon blir det fullt ös på jobbet. I och med de två utbildningsdagarna nu, är det säkert mycket som ligger och väntar på skrivbordet imorgon. Sedan har vi faktiskt midsommarfirande på eftermiddagen. Ingen rast och ingen ro. Det kommer bli tårta och spelmän som kommer dit..dans och musik. Det gillar de äldre :)

Eftersom jag längtar så mycket efter bla Ebba ska jag sätta in en stor bild:



Ni som läser nu, kommentara! Vad säger ni om mitt hjärta!
.

Kommentarer
Postat av: Simone

Sööööt !

2008-06-17 @ 22:25:20
URL: http://simojne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0