Blickar framåt

Dagen har startad. Och idag jmf med igår känner jag att jag "är med". Har ingen träningsvärk efter gårdagens handbollspass, men ont i axeln tyvärr. Får se till att köra lite gummiband idag innan träningen.

Jag läser "metro" varje morgon på bussen. Ibland känner jag bara att jag blir så glad. Läste om det stackars rådjuret som simmade för livet i Umeå och höll på att fastna i vattenkvarnen (eller vad det kallas). De som arbetade där såg detta och stannade sakta hjulet. Rådjuret klarade sig och jag känner bara hur tacksam jag är över att det finns sådana här människor *tack* Fler av eran sort vore jag överlycklig. Därför startade dagen på ett ypperligt sätt!


Hur kan man egentligen inte rädda en sådan här vacker varelse? ♥

Kommentarer
Postat av: AC

larving =)

2008-06-04 @ 07:51:17
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: AC

hej...det blir typ korvgryta/korvstroganoff med oliak sorters korv =) Blir det bra

2008-06-04 @ 09:03:23
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0