VINNAREN UTSEDD

Nu har jag tagit ut det lycklige vinnaren i tävlingen om presentkort på 200:- hos Fridas Gård.
*trummvirrvlar*

Lyckligast lyckligast  kommer MARIA vara. Du har vunnit presentkortet!!!!

GRATTIS!

Maila din adress till [email protected] så kan jag maila vidare det till Fridas Gård.
De kommer sedan skicka presentkortet till dig! *lyckost*

Till startsidan

Vill passa på att tacka Fridas Gård för att vi kunnat genomföra den här tävlingen! Det har varit jätte kul!!!! Det är verkligen en webbsida jag kommer besöka ofta. Inredning av högsta klass!!!

Kommentarer
Postat av: mia

haha. tackar:) Känner mig mkt fräshare för stunden=)

åh hoppas ni har kul på öland. :)

ska försöka undvika träning med ansträngande löp, ersätta me styrkepass istället. som imon täntke ja gyma istället för löppasset. har ringt micke två dar nu, men aldirg fått tag på han:P

syns snart!

2008-07-17 @ 19:14:18
URL: http://egooo10.blogg.se/
Postat av: Thereze

nej jag är verkligen inte nöjd. Kärlek är förjävligt.

2008-07-17 @ 19:27:42
URL: http://therezeahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0