Vårda och ta hand om dig

Nu är sommaren här och snart semester (för min del iallafall). Då är det ju tänkt att man ska ta hand om sig själv extra mycket. Man ska ju faktiskt ta igen sig. Därför tänkte jag komma med lite tips:

- För dig som vill vårda din hy efter tuffa dagar på stranden -
Pharaons

Fuktighetskräm, 150ml
Fuktighetskräm för 169:-

- Var miljövänlig och snygg på samma gång -

Asian Art and Design 
Väska helt i returplast
Läcker va? 695:- för denna!

Det behövs inte så mycket egentligen! Bara man ser om sig själv lite extra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe okej =) lagotto är iofs en förkortning :o) heter egentligen lagotto romagnolo =) fast de e min kompis hund ;o) min e en blandis :o)



Just de ! fick hem söthunden i brevlådan nyss :o) jättesöt! Ska ta kort å lägga upp på bloggen sen när ja fått tebaka min kamera :D

2008-07-02 @ 12:12:18
URL: http://blooondiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0