Paket till mig

Idag efter jobbet hämtade jag ut paketet som jag hade fått ettt avi på. Tänka sig vad mycket trevligt det var i. Det här kommer bli mycket trevligt att testa. Speciellt eftersom jag är sockerråtta. Kommer dessutom kännas galant att äta choklad som innehåller lite kalorier och socker. Men det där kommer jag skriva mer om senare. 

 
Jag fick en förpackning chokladdryck, 2pkt sucketter, 6 chokladbitar. Dessutom skickade de med ett häfte med goda och nyttiga efterrätter. Kan det bli mycket bättre? Tror inte det.

Det är Canderel som har dessa produkter. Så går in på deras hemsida om ni är intresserade av produkterna ovan.

Nu ska vi åka till IKEA!
Får se vad vi får med oss hem :)




Kommentarer
Postat av: Linda

åå va sugen jag blev på jorgubbar nu! :P

2008-07-03 @ 19:39:40
URL: http://liiwnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0