Onsdagssmäll

Jag kommer ha en tävling senare i Augusti - en goodiebag kommer stå på spel!
Produkterna kommer bl.a komma från Pharaons , Chokladfabriken och Presentkuriren.  Fler överraaskningar dyker säkert upp under tidens gång. *ler hemlighetsfullt* Men innan den tävlingen ska jag avsluta den tävlingen som är igång samt ha en tävling till. Så tävla här undertiden!!!

Har fikat med choklad, vispgrädde och marshmallows.
Vad säger man inte om detta?


Det smakade otroligt bra iallafall kan jag säga :)

Fick förresten hem ett paket från Pharaons idag, och ble sååå glad då jag fick en ansiktsolja!!
T A C K    P H A R A O N S !!
Deras produkter är underbara så jag tycker du ska gå in och titta på deras hemsida.
Väntar med att använda oljan, stod att det var läkande vilken absolut inte är fel.
Förstår ni vad ni kan vinna senare i Goodiebagtävlingen - dunderbra grejer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0