I bil till Öland

Äntligen är vi på väg, eller har åkt i 90 minuter nästan. Känns skönt att vara på väg. Gonzo har gjort så jag fåttt släng av huvudvärk. Han satt på burtaket och kvittrade - eller kvittrade kanske var lite milt sagt. Men han tycker han sjunger sååå vacker! Jag kan garantera att resten av bilen inte riktigt uppskattade detta höga ljud i detta lilla utrymme. *haha*Här kommer nytagna bilder- precis då konserten var som värst :)


Gonzo o jag - bil till Öland :)


Prinsen själv :)

Har köpt massor med frukt att ha på vägen - nektariner och satsumas. Inget socker inte, i såfall efter Söderköping, då vi har ätit. AC har köpt present till mormor och morfar ♥ Inget märkvärdigt men lite kul.

Hörs senare under resans gång :)

Kommentarer
Postat av: sandra

naaw, vad söt fågel

2008-07-18 @ 18:38:55
URL: http://backmanss.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, ja men alla har vi ju dåliga dagar

men han ser snäll ut:)

2008-07-18 @ 18:46:46
Postat av: Anna

haha har du en goja med dig i bilen (eller vad det nu är för fågel) :D kan tänka mig det var konsert då :)

2008-07-18 @ 19:34:22
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Maria

Är det en Rover ni åker i? :)

2008-07-19 @ 00:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0