Hälsa på främling

Det är ju lite speciellt. Iallafall för mig! Varje morgon går jag från Mörby Centrum till Klingsta! Det är lite kul, för man träffar alltid på samma människor varje dag. Så det har varit så ett par dagar nu att jag möter samma kille varje dag. Idag när vi passerade varandra sa han :-Godmorgon". Hehe! Lite kul. Jag sa snällt godmorgon tillbaka.

Får se hur morgonmötet ter sig. *haha* Men det är lite så att nu har han sagt "Godmorgon" och då är det ju konstigt om man inte säger något nästa morgon! Ja,ja..tycker det är trevligt att folk är öppna, och inte som musslor.

Hur som, var pigg i morse.
Hoppas det håller i sig hela dagen.
Får se när mina produkter från Canderel kommer. Är nyfiken att få prova deras produkter.

Kommentarer
Postat av: Maria

hehe okej va kul =) posten kommer mellan 12 och 13 så får kolla då =)



Om du menar hunden på bilden som du kommenterade så är de en klippt lagotto ;o)



e din sötnos en shar pei eller ? =)

2008-07-02 @ 10:54:52
URL: http://blooondiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0